Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:131
Z toho za letošní rok:105
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53016Zaplacené zboží-nedodáno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2021, před 2 měsíci

Jakub Spáčil

Znění stížnosti

Dobrý den objednal jsem na webu mellon.cz deku(mikinu)

Číslo objednávky: 1098375

Datum vytvoření objednávky: 7. 9. 2021

Obchod komunikuje pouze (robot) e-maily a posílá ty samé za sebou žádná odpověď na dotaz který jsem podal. Napřed se v emailu dozvíte že je vše v pořádku pak že se balík ztratil a následně ať zaplatím clo aby se pohnul dál. O balíček už nemám zájem, chci vrátit peníze na účet.


Produkt

www.mellon.cz (deka jako mikina)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 14:28, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.