Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží řádně objednáno, zaplaceno, potvrzení o úhradě přišlo dne 23. 8.2021. Do dnešního dne 6. 10. 2021 zboží nedodáno. E-mailová korespondence - žádost o vysvětlení zpoždění. Po nesplnění čekací doby - žádost o vrácení peněz na účet - opakovaně, opět nebylo splněno, dosud z mé strany jsem vedl velmi zdvořilou a chápající korespondenci.
Dále na základě přeposlání odkazů a pokynů k vyhledání zásilky i toto jsem zkusil. poslední záznam o zásilce na internetu z 3. 9.2021!!
Ale tady už mi dochází trpělivost, upozorňuji na předání záležitosti k řešení ČOI.
Náhradní břity do holicího strojku Philips.
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |