Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53024Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2021, před 2 lety

Zdeněk Hrdlička

Znění stížnosti

Zboží řádně objednáno, zaplaceno, potvrzení o úhradě přišlo dne 23. 8.2021. Do dnešního dne 6. 10. 2021 zboží nedodáno. E-mailová korespondence - žádost o vysvětlení zpoždění. Po nesplnění čekací doby - žádost o vrácení peněz na účet - opakovaně, opět nebylo splněno, dosud z mé strany jsem vedl velmi zdvořilou a chápající korespondenci.
Dále na základě přeposlání odkazů a pokynů k vyhledání zásilky i toto jsem zkusil. poslední záznam o zásilce na internetu z 3. 9.2021!!
Ale tady už mi dochází trpělivost, upozorňuji na předání záležitosti k řešení ČOI.


Produkt

Náhradní břity do holicího strojku Philips.


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému