Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti jsme zakoupili kufr, za účelem občasného cestování po ČR, nikoli letecky. Při prvním cestování, kdy váha kufru byla 13kg, jsem po cca 30 minutách cesty, zvedla kufru za madlo, madlo se vyrvalo a rozlomilo na části, tím vznikla v kufru díra. Kufr byl ihned zaslán zpět a to ještě ve lhůtě, kdy jsme měli nárok na vrácení částky. Za vadný kufr jsme požadoval vrácení peněz. Prodejce nám nezaslal protokol ani potvrzení přijetí zboží k reklamaci, nezaslal nám vyjádření reklamace ani nepodal informaci o zpětném odeslání a u zboží nebylo ani přiloženo vyjádření o uzavření reklamace.
Vyjádření o uzavření(nikoli přijetí) jsme obdrželi emailem až po urgenci(kde chybí číslo reklamace). Reklamace byla zamítnuta, údajně došlo k nárazu, kdy vznikla díra do kufru (ta ovšem vznikla při poškození madla).
Nesouhlas s vyřízením jsme zaslali prodejci, který trvá na svém.
Jedná se o nekvalitní výrobek, se kterým nebylo nevhodně zacházeno a k poškození došlo z důvodu nekvalitního zpracování.
Trváme na vrácení částky.
TPL-3029/ Cestovní kufr T-class TPL-3029, vel. L , ABS(růžová) 63x44x 26,5 cm
Vrácení plné částky zpět na účet.
|
Tweet |