Společnost


DELUXE WINE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53130Nedodané zboží ani navrácené peníze.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 14 dny

Roman Kašpar

Znění stížnosti

Po dvou dodaných bedýnkach na dobírku jsem přistoupil na platbu kartou předem. Bohužel platby odešly ,ale zboží už nedorazilo. Pouze poděkování za platby a online faktura za bedýnku která nepřišla. Naštěstí to byly jen dvě platby další jsem zastavil. Na emaily nikdo nereaguje a oba telefony se po chvilce přeruší. Zkouším to dál.


Produkt

Platba v srpnu a druhá v září. Obě přijaty. Ochutnavkové bedýnky vína nedorazily.


Požadované řešení

Dodat vino v hodnotě dvou plateb. Nebo zpět peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2021 11:00, před 13 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.