Společnost


https://tonesundas.cz/

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53134Špatně dodaná objednávka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 14 dny

Kristýna Vranová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si plavky ale bohužel jsem dostala jiné.Objednávku jsem na svoje náklady poslala zpět a bylo mě vráceny pouze peníze jen za produkt ale peníze zpět za poštovné při objednání a zpětné zaslaní žádné.Prodejce jsem kontaktovala jak telefonicky tak i sms a email ale bohužel žádná reakce.Děkuji


Produkt

Plavky


Požadované řešení

Vracení peněz za poštovné které bylo účtované při objednání a zpětné poštovné prodejci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2021 10:06, před 13 dny

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné (k zaslání reklamovaného zboží prodejci).

Co se týče prvně zaplaceného poštovného od prodejce ke spotřebiteli, pak má spotřebitel nárok na jeho vrácení také. Takto zaplacené poštovné lze totiž vyložit jako škodu, kterou prodávající způsobil kupujícímu porušením své zákonné povinnosti (tedy tím, že dodal vadné zboží). Uznáním reklamace potom prodávající své pochybení uznal a kupujícímu tak vznikl nárok na náhradu škody dle ustanovení § 2913 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.