Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:605
Z toho za letošní rok:103
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53136Malá kapacita vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 14 dny

Táňa Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den, každé ráno jezdím vlakem číslo 3713 ze směru Kouty nad Desnou do Olomouc hlavní nádraží (vlak pokračuje dále směr na Přerov)
Vlak je vždy naprosto plný, není jediné volné místo na sednutí. V uličce na sobě stojí namačkaných X lidí a nedá se tam ani projít. Myslím, že i vzhledem k epidemiologické situaci, to není ideální. Toto je podle mě jeden z nejvytíženějších spojů (jezdí ním každý den skoro všichni školáci, pracující i ostatní cestující) a mám dojem, že tři vagony jsou naprosto nedostačující.


Požadované řešení

Určitě by stálo za zvážení přidání minimálně dvou vagonů.
Předem děkuji za případné vyřízení tohoto problému.
Hezký den.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2021 08:31, před 13 dny

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.