Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:249
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

86%
14%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#53171neobjednaná zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2021, před 3 měsíci

Věra Arnoštová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes mi oznámila Česká pošta, že mi 18.10.2021 bude doručovat balík od společnosti Helvetia Apotheke.

Druh zásilky: Balík Do ruky
Číslo zásilky: DR1153190467U
Odesílatel: Helvetia Apotheke
Dobírka: 0 Kč
Předpokládané doručení: dne 18.10.2021

Tuto společnost vůbec neznám, proto je zcela vyloučeno, abych si od nich cokoli objednala. Předpokládám tedy, že se za touto adresou skrývá společnost PetGourmet, Alena H., marketingová ředitelka, P.O.BOX50, 28002 Kolín, která mi posílá granule pro psa. Ani tuto zásilku jsem si neobjednala, naopak jsem ji již 2x e-mailem odmítla. Žádám tímto o vyřazení z klubové databáze obou firem a do budoucna s nimi nechci mít nic společného. Konkrétní zásilku, která je již na cestě se pokusím odmítnout a zároveň zveřejňuji tento e-mail na stránkách s recenzemi pro varování ostatních a také se s tímto obracím na Českou obchodní inspekci.

Ostatní korespondenci mohu doložit.


Produkt

Telefonická nabídka vzorku granulí pro psa zdarma


Požadované řešení

Vyřadit kontakt na mě z obou firem a blokovat všechny zásilky na moji adresu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2021 12:01, před 3 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu. Služba VašeStížnosti.cz slouží jen jako zprostředkovatel řešení sporů spotřebitelů s podnikatelem, proto je pro vymazání z databáze nutné kontaktovat podnikatele přímo.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2021 14:45, před 3 měsíci

Vážená paní Arnoštová,

žádné zásilky nezasíláme bez předchozího souhlasu. Samozřejmě máte právo objednanou zásilku odmítnout a nepřevzít, což jste učinila.

Vidím, že Vaše údaje byly odstraněny z našeho systému a tím považuji záležitost za vyřízenou.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet


Věra Arnoštová

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2021 14:51, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Jsem velmi ráda, že se vše vyřešilo k mé spokojenosti. Věra Arnoštová

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
5.11.2021 15:03, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za součinnost. Stížnost uzavíráme s dosažením dohody.