Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Servis absolutní tragédie, čekal jsem na Playstation velmi dlouho, abych si já osobně potom musel zavolat, co se děje.
Jediné co jsem požadoval, byla diagnostika zařízení.
Další věc - To, že to slečna poslala do nějakého Sony ericson nebo co opravdu nerozumím.
Na té diagnostice, se začlo pracovat až po 2 týdnech, co jsem já tam osobně volal, co se děje.
Bylo mi sděleno, že PS je v pořádku a posílají na prodejnu s tím, že to bude do 1-3 dnů maximálně. Opět nevyšlo.
Dále čekám na hovor, ve kterém mi mělo být sděleno, že playstation je již na prodejně. Nepřišel, musel jsem opět vše inicovat já.
Zaplatit 500 Kč za ten zmatek na prodejně je opravdu výsměch.
Opravdu nedoporučuji.
Ať říkají reálné informace a udělají si v tom pořádek.
|
Tweet |