Společnost


JRC Czech a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53207Servis - tragédie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2021, před 2 lety

Janek Rajmont

Znění stížnosti

Servis absolutní tragédie, čekal jsem na Playstation velmi dlouho, abych si já osobně potom musel zavolat, co se děje.
Jediné co jsem požadoval, byla diagnostika zařízení.
Další věc - To, že to slečna poslala do nějakého Sony ericson nebo co opravdu nerozumím.

Na té diagnostice, se začlo pracovat až po 2 týdnech, co jsem já tam osobně volal, co se děje.

Bylo mi sděleno, že PS je v pořádku a posílají na prodejnu s tím, že to bude do 1-3 dnů maximálně. Opět nevyšlo.

Dále čekám na hovor, ve kterém mi mělo být sděleno, že playstation je již na prodejně. Nepřišel, musel jsem opět vše inicovat já.

Zaplatit 500 Kč za ten zmatek na prodejně je opravdu výsměch.

Opravdu nedoporučuji.


Požadované řešení

Ať říkají reálné informace a udělají si v tom pořádek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému