Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:331
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#53305Nečinnost ostrahy - Zákaznící bez respirátorů a roušek Milovice, Armádní ulice

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2021, před měsícem

Milan Janoušek

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda se Vám ve své prodejně vyplatí zaměstnávat ostrahu, která je nečinná a vůbec nic neřeší. Včera t.j. 22.10.2021 v prodejně v Milovicích kolem 19:00 během nákupu bylo cca 10 lidí bez jakékoliv ochranny úst a nosu. Paní prodavačka zákazníky napomenula a ti se jí pouze vysmáli do obličeje. Celé situaci nečinně přihlížela ostraha. Dodržování vládních předpisů prý nehodlá kontrolovat/vymáhat. Není mi tedy jasné, jakou funkci zde plní, pokud není schopný mimo to vydesinfikovat nákupní košíky, které často nejsou při vstupu ani k dispozici. Situace se opakovala již několikrát a už mi začíná docházet trpělivost. Vzhledem ke zhoršující se situaci, nejsem moc nadšen když mi někdo bez roušky "dýchá na krk". Děkuji. s pozdravem Milan Janoušek


Produkt

nečinnost ostrahy


Požadované řešení

Ostraha by měla plnit svou funkci a dohlížet na dodržování vládních nařízení. Zákazníci bez ochranných pomůcek by neměli být vpuštěni do prodejny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2021 10:12, před měsícem

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.

Pokud jde o chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.