Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Vážení,
jsem stálým zákazníkem prodejny Kaufland, U Plynárny, Praha 4-Michle
a to od jejího otevření.
Nakupuji zde jak pro hotel, tak i pro svou potřebu, několikrát týdně.
Dnes jsem navštívil prodejnu cca. v 11:50 a kromě jiného jsem nakupoval
kapsičky Felix, které nabízíte tento týden v akčním letáku a to bez
jakéhokoliv omezení, tzn.počtu kusů na osobu/den.
Přistoupila ke mně Vaše zaměstnankyně paní N. a nevybíravým způsobem
mi řekla, že je nákup omezen na počet 3 balení/osobu/den. Řekl jsem, že to
ovšem v letáku není uvedeno a že se jdu zeptat na informace. Šla se mnou a
než jsem se stačil na cokoliv zeptat, začala hovořit s paní na informacích
a poté mi obě sdělily již výše zmiňované. Velice mne to mrzí, protože jsem jinak
s ochotou a jednáním prodavaček, zejména na pokladnách spokojen.
Kapsičky jsou jako dárek k vánocům pro týrané a opuštěné kočky. Se
zakoupeným krmením jsem nikdy dále neobchodoval a nemám to ani nyní v
úmyslu.
Podle mého by měl výše zmiňované prodavačce někdo z nadřízených vysvětlit, jak se má k zákazníkům chovat.
|
Tweet |