Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5355Nedodané zboží - cenný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2014, před 9 lety

Václav Zábranský

Znění stížnosti

Dne 15.12.2014 jsem objednal v e-shopu zboží ihned přes PayU zaplatil,e-shop zboží ihned 15.12.2014 podal jako cenný balík a od té doby leží balík na Praze 10.
Dnes je již 21.12.2014 přes sledování zásilek jsem zjistil,že balíček stále odpočívá v Praze a nikdo se ho ani nedotkl.
Číslo balíku je BX0515321067X pokud by chtěl někdo sledovat běh na dlouhou tať :)
Jak jsem se zde ve forech dočetl Pošta se nevyjadřuje takže řešení asi nebude.


Produkt

Cenný balík.


Požadované řešení

Nejlépe doručení zásilky do vánoc pokud by to nebyl velký problém.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému