Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:242
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 80 stížnostech.

#53608Nedodané zboží a po stornu objednávky nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2021, před 27 dny

Alice Jeníkovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
18.9.2021 jsem na www.okay.cz objednal lednici Gorenje pod číslem objednávky 9921315241. Zboží bylo uvedeno jako skladem a bylo objednáno jeho dodání na prodejnu. Bohužel ani po několika telefonních urgencích na infolinku této firmy, nebylo zboží dodáno. Z toho důvodu bylo přes formulář na webových stránkách prodejce, provedeno storno objednávky a to dne 23.10.2021. Bohužel ani do dnešního dne 7.11.2021 nebyly peníze vráceny. Žádám tedy o vrácení peněz.

Děkuji, Filip Dorn


Produkt

Objednávka č. 9921315241 - Lednice Gorenje R492PW


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2021 10:56, před 26 dny

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2021 10:22, před 22 dny

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se spojili a záležitost vyřídili.

Omlouváme se za případné komplikace.
Tým OKAY.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:34, před 22 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.


Alice Jeníkovská

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2021 19:16, před 16 dny

Hodnocení:

Komentář: Peníze byly vráceny, mockrát děkuji.