| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
byli mi účtovány platby 3x 99,-kč za služby které jsem si neobjednal.
A ani neměl šanci je využít, nevěděl jsem o co jde.
Myslím, že to není zákonné když Vám na telefon skočí reklama a vy i když nechcete musíte na ní reagovat aniž by jste se dostali kam potřebujete.
V tu chvíli zjistíte, že platíte a nevíte co a komu. Po zablokování plateb jsem teprve zjistil o jaké internetové stránky jde a odhlásil jsem se z odběru.
Je to nezákonné obohacování na úkor druhých.
Zneužití toho že musíte mít v dnešní době telefon s internetem jinak už skoro nic neuděláte.
Žádnou službu ani produkt nemám ani nevyužívám.
Již nikdy nechci být v kontaktu s touto společností a byl bych rád aby se učinili kroky k tomu aby to nemusel řešit ani nikdo jiný. Aby pokud se na internetu splete a klepne někam jinam měl právo se rozhodnout zda tu službu chce či nikoliv. A ne že automaticky klepnete dal jste souhlas
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dále spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.