| Počet nahlášených stížností: | 537 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 2 |
49%
51%
Dne 7.12.2014 jsem si na Mall objednala zboží s doručením,10.12. měli peníze na účtu. V pondeli 15.12. SMS ,že zboží bylo předáno dopravci a bude předáno následující pracovní den. V pondělí 22.12. mi byla tato objednávka zrušena, aniž by se kdokoli namahal poslat SMS či email. Tímto bych chtěla "poděkovat za profesionalni jednání a krásné Vánoce".
Ještě citace z právní doložky: "Pro společnost Internet Mall, a.s. je seriózní vyřizování objednávek a případně i reklamách jejich zákazníků nejvyšší prioritou".
objednávka c. 86477177
Kompenzace za újmu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Dohoda zda zde v tomto případě nebyla. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšen musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Vyjádření dTestu
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.