Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem byla vyzvednout na prodejně JYSK v ČB, blízko Globusu, kolem 16.hod. předem objednané zboží. Slečny za jsou se chichotaly, ani jedna neměla vhodnou ochranu úst a nosu - obě měly pouze roušku a pouze nasazenou přes rty. Po mém upozornění, že je žádám, aby nasadily ochranu i na nos po mně začaly obě slovně útočit, prý je očkovaná a může klidně dorazit hygiena. Pak mě poslala jedna do skladu, velmi neochotně a tam její se se se slovenským kolegou opět smála tomu,že jsem se snažila její chování korigovat. Opravdu je nutné zaměstnávat lidi, kteří ignorují předpisy a nařízení, jen proto, aby se slečnám nerozmazával jejich make-up? Jinde v zahraničí by takový přístup vůbec nebyl tolerován a slečny by se chovaly zodpovědně a korektně vůči zákazníkům. Věřím, že okamžitě sjednáte nápravu. Steflová
Poučit personál, jak se má chovat, dále aby personál dodržoval předpisy, které vedou k ochraně zdraví zákazníků.
|
Tweet |