Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#53714Nedodržování karantén. opatření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2021, před 2 lety

Edita Stefllova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byla vyzvednout na prodejně JYSK v ČB, blízko Globusu, kolem 16.hod. předem objednané zboží. Slečny za jsou se chichotaly, ani jedna neměla vhodnou ochranu úst a nosu - obě měly pouze roušku a pouze nasazenou přes rty. Po mém upozornění, že je žádám, aby nasadily ochranu i na nos po mně začaly obě slovně útočit, prý je očkovaná a může klidně dorazit hygiena. Pak mě poslala jedna do skladu, velmi neochotně a tam její se se se slovenským kolegou opět smála tomu,že jsem se snažila její chování korigovat. Opravdu je nutné zaměstnávat lidi, kteří ignorují předpisy a nařízení, jen proto, aby se slečnám nerozmazával jejich make-up? Jinde v zahraničí by takový přístup vůbec nebyl tolerován a slečny by se chovaly zodpovědně a korektně vůči zákazníkům. Věřím, že okamžitě sjednáte nápravu. Steflová


Požadované řešení

Poučit personál, jak se má chovat, dále aby personál dodržoval předpisy, které vedou k ochraně zdraví zákazníků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému