Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#53756Stížnost na dopravu Planeo elekto

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2021, před 2 lety

Jana Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý večer,chtěla bych podat stížnost na dopravu od Planea elektra v Bohunicích Kauflandu.V Obchodě při prodeji proběhlo vše v pořádku.Se slečnou jsme se domluvili na dopravě a výnosu lednice do 2.patra a to na 9.11 2021 kolem 16hod.Kde jsme výnos ihned zaplatili částkou v hodnotě 499Kč.Den před dovozem lednice mi volal pán a oznámil mě,že mě lednici doveze druhý den,mezi 12-13hod. Toto byla první věc mé nespokojenosti,jelikož domluva zněla jasně kolem 16hod.Pán se choval velice arogantně a vnucoval mi myšlenku,že jsem s paní na prodejně dobu doručení nemohla domlouvat,jelikož,dobu určuje dopravce,což nám nebylo řečeno.Nakonec dohoda padla na další den do 11hodin.Poprvé mi pán volal,že mi jí veze,podruhé z důvodu adresy.Nakonec mi dcera oznámila,že starou lednici odvezli,ale novou a toto je hlavní důvod mé stížnosti,,vytáhli do prvního patra,pak jí vynášeli až k nám do bytu,kde údajně uznali,že se nemůžou mezi futra od dveří a zábradlím vytočit přes obal, ve kterém lednice byla.Snesli jí zpět do nižšího patra,už mi ani neoznámili ,že lednice nevynesli,jak bylo dohodnuto platbou v obchodě a odjeli pryč.Sama dcera popisovala,že moc snahy nevynaložili,aby se z lednicí vytočili.Prostě řekli,že se nevytočí a tím to pro ně skončilo.Když jsem pánovi posléze volala,začal mi vysvětlovat,že se nemohli stočit a byl velice arogantní a oznámil mě,že tím to pro ně končí.Já si posléze musela sehnat někoho,kdo mě lednici donese na místo.Pánové,kteří mi lednici nakonec doručili na místo a které jsem musela zaplatit, s tímto neměli sebemenší problém.S lednicí se nádherně na schodišti vytočili i přes obal v kterém byla,aniž by lednici rozdělali.


Požadované řešení

Žádám o upozornění dopravců,že takto se k zákazníkům nechová a zaplacená práce se má uskutečnit.A žádám vrácení peněz za zaplacený výnos a zapojení spotřebiče ,který se neuskutečnil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému