Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,chtěla bych podat stížnost na dopravu od Planea elektra v Bohunicích Kauflandu.V Obchodě při prodeji proběhlo vše v pořádku.Se slečnou jsme se domluvili na dopravě a výnosu lednice do 2.patra a to na 9.11 2021 kolem 16hod.Kde jsme výnos ihned zaplatili částkou v hodnotě 499Kč.Den před dovozem lednice mi volal pán a oznámil mě,že mě lednici doveze druhý den,mezi 12-13hod. Toto byla první věc mé nespokojenosti,jelikož domluva zněla jasně kolem 16hod.Pán se choval velice arogantně a vnucoval mi myšlenku,že jsem s paní na prodejně dobu doručení nemohla domlouvat,jelikož,dobu určuje dopravce,což nám nebylo řečeno.Nakonec dohoda padla na další den do 11hodin.Poprvé mi pán volal,že mi jí veze,podruhé z důvodu adresy.Nakonec mi dcera oznámila,že starou lednici odvezli,ale novou a toto je hlavní důvod mé stížnosti,,vytáhli do prvního patra,pak jí vynášeli až k nám do bytu,kde údajně uznali,že se nemůžou mezi futra od dveří a zábradlím vytočit přes obal, ve kterém lednice byla.Snesli jí zpět do nižšího patra,už mi ani neoznámili ,že lednice nevynesli,jak bylo dohodnuto platbou v obchodě a odjeli pryč.Sama dcera popisovala,že moc snahy nevynaložili,aby se z lednicí vytočili.Prostě řekli,že se nevytočí a tím to pro ně skončilo.Když jsem pánovi posléze volala,začal mi vysvětlovat,že se nemohli stočit a byl velice arogantní a oznámil mě,že tím to pro ně končí.Já si posléze musela sehnat někoho,kdo mě lednici donese na místo.Pánové,kteří mi lednici nakonec doručili na místo a které jsem musela zaplatit, s tímto neměli sebemenší problém.S lednicí se nádherně na schodišti vytočili i přes obal v kterém byla,aniž by lednici rozdělali.
Žádám o upozornění dopravců,že takto se k zákazníkům nechová a zaplacená práce se má uskutečnit.A žádám vrácení peněz za zaplacený výnos a zapojení spotřebiče ,který se neuskutečnil.
|
Tweet |