Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:242
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 80 stížnostech.

#53764Nevrácené peníze za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2021, před 20 dny

Kateřina Kloudová

Znění stížnosti

Dne 30.10. jsme u této společnosti objednali TV stolek a konferenční stolek a v týž den jsme objednávku také zaplatili.
Po přečtení velkého množství negativních recenzí jsme však získali nedůvěru u této společnosti cokoli kupovat a objednávku jsme 31.10. online zrušili, což bylo také ze strany Okay potvrzeno. V obchodních podmínkách uvádí, že platbu vrací co nejrychleji, nejpozději však do 14 dní. Dnes je to však 18 dní od storna objednávky, na urgence nikdo nereaguje. Žádáme okamžité vrácení našich peněz! Kloudová


Produkt

Tv stolek a konferenční stolek Erna


Požadované řešení

Vrácení peněz za stornovanou objednávku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 08:35, před 19 dny

V uvedeném případě je "stornem" odstoupení od smlouvy. To lze ze zákona při uzavření distanční smlouvy učinit ve 14-denní lhůtě od převzetí zboží, nicméně z logiky věci a s eurokonformním výkladem lze dospět k závěru, že je odstoupení od smlouvy možné i před doručením zboží.

Po odstoupení od smlouvy si strany vrátí, co si plnily. S ohledem na to, že spotřebitel své zboží nedostal, nemůže nic vrátit, nicméně prodávající má povinnost vrátit peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Ze zákona má na toto vrácení 14-denní lhůtu od odstoupení od smlouvy spotřebitelem. Pokud tato lhůta marně uplyne, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel tak má nárok požadovat i zákonné úroky z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2021 14:59, před 18 dny

Dobrý den,

zákazník si storno zakládal sám on-line, bohužel však před fyzickým přijetím peněz a přiřazením k objednávce, nemohlo tedy dojít k automatickému vrácení platby. Zmíněný nedostatek byl zjištěn při kontrole dané zakázky, vrácení peněz nyní proběhne standardním bankovním převodem.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 08:10, před 12 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.


Kateřina Kloudová

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2021 12:43, před 12 dny

Dobrý den,
po měsíc trvajícím martyriu, bombardování e-maily na které do této chvíle nikdo neodpověděl a 3 urgencích přes Facebook společnosti se nám teprve s pomocí Dtestu podařilo domoci našich práv. Peníze nám byly vráceny.
Tímto moc děkuji a společnosti Okay se v budoucnu zdaleka vyhnu.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2021 17:58, před 12 dny

Dobrý den,

jak uvádí spotřebitel, peníze byly vráceny v souladu se sdělenými informacemi již v původní komunikaci. Prosíme tedy o uzavření.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 08:26, před 11 dny

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.