Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2761
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 505 stížnostech.

#5382Neoprávněně naúčtovaný polatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2014, před 7 lety

Petr Kulich

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23.12 bez jakýchkoliv informací a povolení ode mne z mého účtu odebrána částka 2247 Kč. Proto požaduji vrácení peněz do 10 dnů na můj účet, v opačném případě se budu muset přidat k hromadné žalobě.
Petr Kulich


Požadované řešení

Vráceníčástky 2247Kč na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2015 14:27, před 7 lety

Pokud došlo ke stržení částky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno. Pokud však mezi stranami bylo sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2015 14:35, před 6 lety

User ID: 8a759ed64573f4e4b0f76c66

User email : kuldasovi@seznam.cz



Dobrý den.

Uvedený případ byl již předán k řešení vymáhací společnosti.

Vaše stížnost byla tudíž předložená dané společnosti, která na ni bude také reagovat, v opačném případě ji můžete kontaktovat přímo, a to prostřednictvím emailové adresy: M.Adam@de.intrum.com.

Za uvedený případ již nejsme odpovědní.


S pozdravem,

v zastoupení

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 10:54, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 08:58, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.