Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53891Zrušení předplatného

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2021, před 7 měsíci

Soňa Teplá

Znění stížnosti

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že jsem si nic neobjednávala , žádám okamžité zrušení objednávky : týdenní předplatné 99 Kč., a to na Mobile - Maestro.

S podivem je, že sice máte telefonní kontakt, na který se ale nedá vůbec dovolat.


Produkt

žádná objednávka


Požadované řešení

okamžité zrušení vámi zaslané objednávky na Mobile - Maestro v ceně 99 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 10:41, před 7 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 16:50, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.