Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:188
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

94%
6%
Toto skore je založeno na 116 stížnostech.

#53911Vitamín D3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 15 dny

Jana Kladivova

Znění stížnosti

Objednala jsem si vitamín D3 na celý rok za poštovné. PO otevření zásilky na mně kromě složenky vypadly další listy s objednávkou omega 3 a sankce když nebudu platit až několik tisíc lekla jsem se protože společnost nabízela jen D3 vrácení zboží nešlo poslat protože mnělo být odesláno jen v původním obalu což už nemůžu.Přijde mi to že to jsou praktiky s která je mi podivná .Zaplatila jsem ihned poštovné a včera volala na info linku nějaký muž po
mně chtěl jméno telefon email ale řekl mi že to tím končí a nemusím už nic platit ani si nic objednat.Je mi 67 let a nevím si rady prosím vás tímto je to v pořádku a mám už od této firmy pokoj děkuji za vaši odpověd Jana Kladivová


Produkt

D3


Požadované řešení

Informace obchodu že mně už nebudou kontaktovat a vymažou mně i ze své databáze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 11:25, před 15 dny

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitelka zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinna jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2021 12:01, před 13 dny

Vážená paní Kladivová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost od Vás obdržela 10.11.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris a na základě této objednávky byl produkt vyexpedován na Vaši adresu. Součástí zásilky byla také složenka ve výši 49,- Kč na úhradu poštovného a balného a nabídka na výhodná nákup balení produktu OmegaMarine Forte+ a zde mi prosím dovolte zdůraznit, že se jednalo pouze o nabídku. Opravdu záleží na každém, zda nabídky využije či nikoliv. Tedy žádné Vámi zmíněné sankce. Uvádíte, že jste produkt otevřela - v takovém případě již naše společnost neakceptuje jeho vrácení. Rádi bychom Vás informovali, že úhrada 49,- Kč byla připsána na náš bankovní účet a k dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Jana Kladivova

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.11.2021 13:26, před 13 dny

Hodnocení:

Komentář: děkuji za rychlé jednání a vstřícnost