Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#53911Vitamín D3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 2 lety

Jana Kladivova

Znění stížnosti

Objednala jsem si vitamín D3 na celý rok za poštovné. PO otevření zásilky na mně kromě složenky vypadly další listy s objednávkou omega 3 a sankce když nebudu platit až několik tisíc lekla jsem se protože společnost nabízela jen D3 vrácení zboží nešlo poslat protože mnělo být odesláno jen v původním obalu což už nemůžu.Přijde mi to že to jsou praktiky s která je mi podivná .Zaplatila jsem ihned poštovné a včera volala na info linku nějaký muž po
mně chtěl jméno telefon email ale řekl mi že to tím končí a nemusím už nic platit ani si nic objednat.Je mi 67 let a nevím si rady prosím vás tímto je to v pořádku a mám už od této firmy pokoj děkuji za vaši odpověd Jana Kladivová


Produkt

D3


Požadované řešení

Informace obchodu že mně už nebudou kontaktovat a vymažou mně i ze své databáze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému