Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
u společnosti jsem si zakoupil jízdenky s měsíčním přesdtihem. Chtěli jsme se s rodinou podívat na vánoční trhy do Drážďan. Koupili jsme jízdenky přes společnost FlixBus CZ s.r.o.. Vše by bylo v pořádku dokud Sasko (územní část Spolkové republiky Německo do které spadají Drážďany) nevyhlásilo omezení pohybu pro turisty do 12. 12. 2021 a zároveň zrušilo vánoční trhy.
Společnost jsem tedy žádal emailem o vrácení peněz za jízdenky. Poté co nereagovala cca 3 dny, tak jsem si požádal o storno jízdenek online s tím, že mi dali poukaz v hodnotě jízdenek platný na 12 měsíců. Následně jsem společnosti psal druhý email, že rozhodně poukaz nechci a chci vrátit finanční prostředky zpět na bankovní účet. Na to mi společnost odpověděla, že dle obchodních podmínek mají právo na poskytnutí poukazu.
Kdybych cestu zrušil ze své vlastní vůle, rozuměl bych, že se musím smířit s poukazem. Ovšem v tomto případě se jedná o zásah vyšší moci a tuhle skutečnost jsem při koupi jízdenek nemohl očekávat. Protože i kdybychom chtěli, tak do Německa jet nemůžeme.
Co mám prosím Vás dělat? Je to celkem dost peněz, protože nás mělo jet 10...
Děkuji mockrát za pomoc a odpověď.
S pozdravem
Sloup Marek
jízdenky
Vrácení finančních prostředků na bankovní účet místo poskytnutí poukazu.
|
Tweet |