Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53974Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 2 lety

Milan Budil

Znění stížnosti

Ve schránce se objevil dopis s upomínkou za nezaplacené objednané zboží.
Celková částka 508 z toho poplatek za prodlení 59 asi to bude korun nikde neni specifikováno.Součástí upomínky je složenka napsaná na společnost Mylano PO Box 18 Praha 2.
Jako podrobnosti je vypsáno slovo Omega3 což sem pochopil že to bude to objednané zboží ale nic sem neobjednal a nic nedorazilo jen tato upomínka.
Podpis zní Zákaznický servis s kontaktním telefonem 227 191 219 který nikdo nezvedá.

Nic neposílejte všeho mám dost nic nepotřebuju.


Produkt

Zboží Omega3 neni napsáno co to je mast nebo tableta nebo nevim


Požadované řešení

Nic sem neobjednal a nic nechci.Měl by dorazit dopis o zrušení požadavku o zaplacení požadované částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému