Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#5398Pomoc s ukončením služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2014, před 9 lety

Jana Lojkásková

Znění stížnosti

Dobrý den,

také mne z této firmy kontaktovali nejdřív telefonicky s tím, že přijde obchodní zástupce a nabídne levnější volání.
Přesně si nepamatuji, zda se představili, že jsou z Telefonicy nebo z Telecomu, ale byla jsem v domnění, že se bude jednat o zástupce z O2.

Nabídl levnější volání, proto jsem souhlasila s uzavřením smlouvy a až při podpisu smlouvy jsem registrovala, že se jedná o společnost Airtelecom.
Možnost ušetřit za volání mne ale nadchla a proto jsem smlouvu podepsala (dne 21.7.2014).


Prodejce zapojil bezdrátový přístroj s tím, že po převedení telefonního čísla přestane fungovat pevná linka a bude vyzvánět pouze nový přístroj.

Složila jsem mu zálohu 200Kč a z důvodu, že jsem chtěla ponechat stávající telefonní číslo mi bylo sděleno, že převod telefonního čísla proběhne do 5ti týdnů tak, že obdržím dopisem kód, který sdělím na bezplatné lince Air Telecomu a poté již bude telefon aktivní.

Později jsem zjistila, že na smlouvě jsou chybné a chybějící údaje (kraj, datum sepsání smlouvy a doba trvání smlouvy) a rozhodla jsem se smlouvu ukončit s tím, že telefon ještě nebyl zprovozněn. Výpověď byla odeslána 8.8.2014

Airtelecom výpověď přijal s tím, že smlouva bude ukončena k 30.9.2014, a uvedl v ní telefonní číslo (jiné, než bylo mé původní). Zkusila jsem nově zapojený telefon a zjistila jsem, že je v něm tón, tedy, že je funkční.

Nadále chodilo vyúčtování na toto jiné číslo, které jsem kromě posledního uhradila.
Kontaktovala jsem zákaznickou linku s tím, ať mi vysvětlí, za co posílají vyúčtování, když mi číslo nepřenesli a ani mě jinak nekontaktovali, že telefon je funkční, akorát s jiným číslem.
Dostala jsem odpověď, že uvedené číslo bylo ke smlouvě přiděleno a telefon byl od zapojení funkční.

Smlouva byla sepsána 21.7.2014 (na smlouvě není datum vyplněno) a 8.8.2014 jsem odeslala výpověd (po prohlédnutí smlouvy, kde byly nesrovnalosti , jsem nabyla špatného dojmu na tuto společnost).
Také mne nikdo neinformoval, že je telefon aktivní a proto nebyl po celou dobu využíván.


Poslední vyúčtování převyšuje 4000Kč, což odmítám zaplatit za služby, které jsem nevyužila a měla jsem za to, že nejsou spuštěny.
Dle smlouvy mi mělo zůstat původní telefonní číslo, což se nestalo.


Prosím o radu, jak se bránit a postupovat dále a zda v mém případě hrozí nějaký postih, pokud poslední fakturu neuhradím.



Faktury vystaveny na částky:
19.7. - 18.8.2014 203Kč
19.8. - 18.9.2014 216Kč
19.9. - 18.10.2014 4123Kč (neuhrazená)

Děkuji,


Lojkásková


Produkt

U:fon MINI


Požadované řešení

Vypovězení smlouvy bez sankcí (storno poslední faktury). Nebylo převedeno telefonní číslo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému