Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
TGC mi oznámilo zdražení ceny plynu a zvýšení záloh. Několikrát jsem jim psal, že nesouhlasím, protože mám produkt : Produkt "Zemní plyn s asistencí" zahrnuje dodávku energií, při níž zákazníci získají nákladovou stabilitu domácnosti po celé smluvní období. Smlouva je uzavírána na 36 měsíců. Zákazníci s produktem Zemní plyn s asistencí eliminují cenové nárůsty i poklesy na energetickém trhu tím, že mají Garantovanou fixní cenu dle příslušného ceníku, která se po celou dobu smluvního vztahu nemění.
Odpověď TGC :
Vážený pane Flašare,
informujeme Vás, že změna produktu je v souladu se smlouvou, obchodními podmínkami a právními předpisy. Ujednání k dodávce plynu (dle platné smlouvy) zní: Cena se řídí sjednaným a platným ceníkem, který je uveřejněn na internetových stránkách Dodavatele www.tgcenergie.cz a který tvoří nedílnou součást této Smlouvy, není-li výslovně sjednána cena individuální. Dodavatel je oprávněn cenu změnit postupem sjednaným ve VOP. V případě, že Zákazník se zvýšením ceny nesouhlasí, je oprávněn od Smlouvy odstoupit dle podmínek sjednaných ve VOP.
Ke změně jsme taktéž oprávněni dle VOP ze dne 07.10.2021 - odst. IV. bod 6).
S ohledem na nový produkt byly zálohové platby nastaveny tak, aby při vyúčtování nevznikl vysoký nedoplatek. Požádáme Vás o do uhrazení rozdílu.
Pokud Vás tedy nezaujal žádný z našich produktů, jste oprávněn nad rámec práva na odstoupení od smlouvy dle EZ, smlouvy a Podmínek smlouvu vypovědět ve lhůtě 1 měsíce od účinnosti změny s výpovědní dobou v délce 1 měsíce, která začne běžet od 1. dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi Dodavateli.
Děkujeme.
Může mi TGC opravdu u stávající smlouvy zvýšit cenu plynu?
Mohu trvat na dodržení stávající platné smlouvy ?
|
Tweet |