Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#54238Neuznaná reklamace - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2021, před 2 lety

Simona Bauerová

Znění stížnosti

Telefon se z ničeho nic vypne a už nelze zapnout. Závada se projevila 5x, pokaždé dle servisní služby z jiné příčiny (i když závada je stále stejná). Nejdříve byl problém v hardwaru, který byl vyměněn. Dále prý byla chyba v podvybití přástroje. Při další reklamaci jsem tedy nahrála závadu (telefon se seknul a při 93% baterie - stihla jsem to nahrát na druhý telefon). Při další reklamaci se podařilo po několika dnech telefon zapnout a závada se tedy neprojevila.
Po poslední reklamaci se telefon po prvním zapnutí, kdy se nacházel stále v továrním nastavení, vypnul po necelých 2 hodinách a už se znovu nedal zapnout. Na telefonu byla provedena oprava.


Důvodem neuznání požadavku odstoupení od smlouvy byla instalace nekorektně funkčních aplikací. Žádná taková aplikace se ovšem v telefonu nenacházela.

Telefon nevydržel zapnutý (při pravidelném dobíjení) v posledních 3 měsících ani týden, V servisu byl 4x.


Produkt

Samsung Galaxy S10E


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému