Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon se z ničeho nic vypne a už nelze zapnout. Závada se projevila 5x, pokaždé dle servisní služby z jiné příčiny (i když závada je stále stejná). Nejdříve byl problém v hardwaru, který byl vyměněn. Dále prý byla chyba v podvybití přástroje. Při další reklamaci jsem tedy nahrála závadu (telefon se seknul a při 93% baterie - stihla jsem to nahrát na druhý telefon). Při další reklamaci se podařilo po několika dnech telefon zapnout a závada se tedy neprojevila.
Po poslední reklamaci se telefon po prvním zapnutí, kdy se nacházel stále v továrním nastavení, vypnul po necelých 2 hodinách a už se znovu nedal zapnout. Na telefonu byla provedena oprava.
Důvodem neuznání požadavku odstoupení od smlouvy byla instalace nekorektně funkčních aplikací. Žádná taková aplikace se ovšem v telefonu nenacházela.
Telefon nevydržel zapnutý (při pravidelném dobíjení) v posledních 3 měsících ani týden, V servisu byl 4x.
Samsung Galaxy S10E
Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |