Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#54437Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2021, před 2 lety

Dana Lamková

Znění stížnosti

Dne 18.11.2021 objednaná v prodejně v Plzni na Borských polích sedací souprava včetně jejich dovozu a vynášky do bytu. Dle internetu dodací lhůta cca 6-9 týdnů, což odpovídalo 46. týdnu. Zboží i doprava zaplacena na místě. Až doma jsem zjistila, že na faktuře je dodání 49.-50. týden. Na základě dotazu přišla zpráva o předběžném termínu dodání 8.12.,což se nestalo. Volala jsem, bylo mi řečeno, že dodání bude 29.12. Dnes (16.12.) mi volali, že dodání bude v půlce ledna 2022. Jak jim mám věřit, že to tak skutečně bude. Jelikož jsme starou sedací soupravu vyhodili, nyní budeme Vánoce trávit i s rodinou asi na zemi (myslela jsem si, že dle dodací lhůty uvedené bude do Vánoc dodána). Na můj dotaz, proč se mnou nekomunikují mi bylo řečeno, že posílají průběžně zprávy, ale já žádnou nedostala.


Produkt

Sedací souprava Duo Panama-látka afryka 724, doprava a vynesení do bytu, služba-bezstarostný servis


Požadované řešení

Jelikož jsem si nakoupila nábytek dle této sedací soupravy, chtěla bych jí dodat, výměna za jinou nepřipadá v úvahu. Chtěla bych obdržet finanční kompenzaci za opožděné dodání.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému