Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:166
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#54452Odmítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 2 lety

Jakub Mikulka

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.11.2021 jsem reklamoval hodinky se 4 závadami. 1. hodinky vydrží nabité zhruba půl dne při běžném užívání(nízká kapacita baterie) 2. někdy se samovolně vypínají při připojení na nabíječku(používaná pouze originální) 3. při aktivitě běhu vynechává GPS 4. Samovolně se odpojují od MT hodinky se zasekávají(používaná aplikace Samsung Galaxy Wearable).

Servis tyto 4 závady uznal. S tím že vyměnil hlavní komponenty hodinek. viz. reklamační protokol. Žádal jsem tímto obchodníka o odstoupení kupní smlouvy z důvodu opakování vady či pro větší počet vad. Obchodník mi odstoupení od kupní smlouvy zamítnul, s tím že se nejedná o 4 různé vady. Servis se ale k jednotlivým vadám nevyjádřil viz. reklamační protokol a vady uznal. Požádal jsem tedy prodejce ať se servis vyjádří k jednotlivým zavadám, což si myslím, že měl udělat rovnou a tímto pochybil. Nikdo se mi k tomu už nevyjádřil, jediné co mi prodejce mi sdělil ať se obrátím na email voc@samsungpartner.cz
Podle mě tohle problém obchodníka a ne Samsungu.
Na koho se mohu ještě obrátit?

Děkuji, Mikulka Jakub


Produkt

Samsung Galaxy Watch Active stříbrné


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému