Počet nahlášených stížností: | 166 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 27.11.2021 jsem reklamoval hodinky se 4 závadami. 1. hodinky vydrží nabité zhruba půl dne při běžném užívání(nízká kapacita baterie) 2. někdy se samovolně vypínají při připojení na nabíječku(používaná pouze originální) 3. při aktivitě běhu vynechává GPS 4. Samovolně se odpojují od MT hodinky se zasekávají(používaná aplikace Samsung Galaxy Wearable).
Servis tyto 4 závady uznal. S tím že vyměnil hlavní komponenty hodinek. viz. reklamační protokol. Žádal jsem tímto obchodníka o odstoupení kupní smlouvy z důvodu opakování vady či pro větší počet vad. Obchodník mi odstoupení od kupní smlouvy zamítnul, s tím že se nejedná o 4 různé vady. Servis se ale k jednotlivým vadám nevyjádřil viz. reklamační protokol a vady uznal. Požádal jsem tedy prodejce ať se servis vyjádří k jednotlivým zavadám, což si myslím, že měl udělat rovnou a tímto pochybil. Nikdo se mi k tomu už nevyjádřil, jediné co mi prodejce mi sdělil ať se obrátím na email voc@samsungpartner.cz
Podle mě tohle problém obchodníka a ne Samsungu.
Na koho se mohu ještě obrátit?
Děkuji, Mikulka Jakub
Samsung Galaxy Watch Active stříbrné
Vrácení peněz
|
Tweet |