Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#54476Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2021, před 2 lety

Jarmila Zahradníková

Znění stížnosti

Dne 15.5.2021 jsem na OKAY nábytek.cz objednala a ihned zaplatila předsíňovou komodu Aster a botník Aster - obj. č.9921665544 s tím, že dodací lhůta bude 6-12 týdnů. Protože už bylo dávno po termínu, psala jsem dotaz č.00930815 kdy mně zboží dodají. Dne 12.8. jsem dostala mail, že se dodávka zpozdí, termín byl posunut na 1.týden v říjnu. Dne 19.8. přišel mail, že zboží bylo expedováno na výdejní místo v Ostravě, ale nepřišlo. Další mail o expedici přišel 23.9., tak jsem jela do Ostravy do jejich skladu, ale přišel jen botník ale komoda ne. Ten jsem 24.9. převzala. Na sledování zakázky je u komody od 19.8. stále že je na cestě za zákazníkem. Psala jsem dotazy 4.11. 12.11. 14.11. Dne 8.11. mně volali z Okay, že se zboží po cestě ztratilo, s tím, jestli trvám na dodání, což jsem potvrdila, navíc když už mám botník. Dne 15.11. jsem tam volala, že zjistí jak to vypadá, dne 16.11. mně telefonicky informovali že komoda do skladu přišla rozbitá, ale dodávka by neměla dlouho trvat, protože je skladem. Opět se nic nedělo, tak jsem psala 29.11. další dotaz č-01034418, mailem dne 1.12. přišla odpověď že celou záležitost řeší vedoucí pracovník a pak mě budou neprodleně informovat. A opět nic. Takže mám botník a komodu k němu nemám, boty mám volně po chodbě, protože jsem obě věci objednávala místo rozbitého botníku, který jsem musela vyhodit.
Prosím o pomoc , jsem naprosto bezradná, od smlouvy nechci odstoupit, protože jjednu věc z objednávky už mám, a čekám na zbývajiící komodu.
Moc děkuji Jarmila Zahradníková


Produkt

Předsíňová komoda Aster (dub wotan, bílá), kód: 314-0033/009


Požadované řešení

Požaduji dodání objednané a zaplacené komody a slevu za nedodržení termínu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému