Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#54505Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2021, před 2 lety

Miluše Klimešová

Znění stížnosti

Dne 9.11.2021 jsem si u společnosti objednala produkt Vitasolaris a OmegaMarine Forte. Ihned poté, co mi potvrdili objednávku a kdy jsem pochopila, že se jedná o opakované automatické zasílání výrobku, což z nabídky nebylo zjevné, jsem e-mailem /10.11./ objednávku zrušila. Dne 12.11. - pátek - mi však k mému překvapení přišel balíček se složenkou na 199,- Kč - první splátka. Ihned jsem volala na zákaznickou linku, kde jsem oznámila, že balíček okamžitě posílám zpět.
V neděli 14.11. mi přišel e-mail s textem "Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ roční byl vyřízen. "
V pondělí 15.11. jsem odeslala balíček zpět.

1.12. jsem obdržela e-mail, že zásilka dosud nedorazila. Poslala jsem obratem kopii podacího lístku. Bez odpovědi.

Začátkem prosince jsem obdržela dopis s žádostí o zaplacení částky 234,-Kč /199,- plus administrativní poplatek 35,- Kč/. Ihned jsem volala na zákaznickou linku a dožadovala se vysvětlení. Osoba na telefonu dohledala mou objednávku v počítači - jak tvrdila - a potvrdila mi, že balíček došel a že pohledávka za mnou bude vymazána.

Po výše uvedených zkušenostech jsem žádala, aby mi tuto skutečnost potvrdila e-mailem.
15.12.2021 mi přišel e-mail s textem " ...Vámi zaslanou zásilku jsme převzali a související pohledávka byla stornována."

Jelikož jsem na webu našla nespočet případů, kdy i po takovémto postupu byla na zákazníka poslána po nějaké době vymahatelská firma, nejsem si jistá, jestli mohu firmě věřit a jestli uvedená formulace neobsahuje ještě nějakou kličku.


Produkt

Vitasolaris, OmegaMarine Forte


Požadované řešení

Žádám, aby mi firma písemně potvrdila, že vůči mě nemá žádné pohledávky a aby vymazala údaje o mé osobě ze své databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému