Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.11.2021 jsem si u společnosti objednala produkt Vitasolaris a OmegaMarine Forte. Ihned poté, co mi potvrdili objednávku a kdy jsem pochopila, že se jedná o opakované automatické zasílání výrobku, což z nabídky nebylo zjevné, jsem e-mailem /10.11./ objednávku zrušila. Dne 12.11. - pátek - mi však k mému překvapení přišel balíček se složenkou na 199,- Kč - první splátka. Ihned jsem volala na zákaznickou linku, kde jsem oznámila, že balíček okamžitě posílám zpět.
V neděli 14.11. mi přišel e-mail s textem "Váš požadavek na zrušení pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ roční byl vyřízen. "
V pondělí 15.11. jsem odeslala balíček zpět.
1.12. jsem obdržela e-mail, že zásilka dosud nedorazila. Poslala jsem obratem kopii podacího lístku. Bez odpovědi.
Začátkem prosince jsem obdržela dopis s žádostí o zaplacení částky 234,-Kč /199,- plus administrativní poplatek 35,- Kč/. Ihned jsem volala na zákaznickou linku a dožadovala se vysvětlení. Osoba na telefonu dohledala mou objednávku v počítači - jak tvrdila - a potvrdila mi, že balíček došel a že pohledávka za mnou bude vymazána.
Po výše uvedených zkušenostech jsem žádala, aby mi tuto skutečnost potvrdila e-mailem.
15.12.2021 mi přišel e-mail s textem " ...Vámi zaslanou zásilku jsme převzali a související pohledávka byla stornována."
Jelikož jsem na webu našla nespočet případů, kdy i po takovémto postupu byla na zákazníka poslána po nějaké době vymahatelská firma, nejsem si jistá, jestli mohu firmě věřit a jestli uvedená formulace neobsahuje ještě nějakou kličku.
Vitasolaris, OmegaMarine Forte
Žádám, aby mi firma písemně potvrdila, že vůči mě nemá žádné pohledávky a aby vymazala údaje o mé osobě ze své databáze.
|
Tweet |