Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54506Chyba při platbě bez kompenzace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2021, před 2 lety

Zuzana Vlachá

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem byla nakupovat na pobočce v Letňanech. Bohužel se stala chyba při platbě, kterou jsem zjistila až doma, jednalo se o rozdíl 120 korun. Bohužel nejsem z Prahy a do Letňan mám trasu 29 km. Volala jsem ihned jakmile jsem chybu zjistila. Ptala jsem se, jestli by to šlo vyřešit na mě bližší pobočce. Bylo mi odpovězeno, že to mohu zkusit, ale lepší by bylo jet na pobočku, kde se chyba stala. Když jsem se tázala na jiný způsob, že opět budu muset jet 29 km tam a zpět, tak prý není.

Byla jsem velice zklamaná z takového přístupu. Sama dělám ve zdravotnictví a do toho také chodím vypomáhat do obchodu. S takovýmto přístupem jsem se doposud nesetkala.

Chápu všichni děláme chyby. O tom že jsem peníze, které jsem měla ušetřit, jsem bohužel projela ani tolik nešlo. Musela jsem ale opět hodinu ztratit cestou a, kdybych to chtěla vracet po Vánocích, měla bych neplatnou účtenku s věcmi, které tam nepatří.

Sice mi byla řečena omlouva, ale vysvětlení, že je to chyba zázemí, mi moc vyhovující nebylo. Nezlobte se na mě, ale už tak mám se svou práci ve zdravotnictví málo času na Vánoce a kvůli takovéhle blbosti jsem musela o hodinu svého volna přijít.

Přeji aspoň Vám hezké Vánoce.

Z. Vlachá


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému