Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 24.11.2021 jsem na teplicke pobočce AAA auto koupil vůz skoda octavi 3 rs 30%akontace a 70%leasing. Paní, která sjednává smlouvy mi tvrdila, že pokud zakoupil GPS lokátor v hodnotě 20.000 korun, budu mít měsíční splátku levnější o 1500,- měsíčně. Po prostudování veškerých smluv jsem zjistil, že tato informace je lživá a v ÚS není ani zmínka o GPS lokátoru a zvýhodnění. Také jsem koukal, že historicky tu stížnost již byla ve stejném duchu, stížnost číslo #36107.
Také jsem se následně dozvěděl, že provozování lokátoru podléhá měsíčnímu poplatku, což mi taky nebylo řečeno, slečna říkala, že se jednou zaplatí, a už mě to v životě nebude stát ani korunu.
Psal jsem ihned na firmu provozující tyto lokátoru a ty mi sdělili, že mám pouze podepsanou objednávku, nikoli provozování lokátoru ani instalaci, ať se s reklamaci obrátím na pobočku AAA auto, kde jsem vůz koupil, že jde službu bez problému stornovat.
Na pobočce AAA mi bylo sděleno, že službu stornovat nelze a že jsem zavázán k její využití, že je již proplacena.
Prý ze objednávka nejde stornovat jen reklamovat bylo mi řečeno ze by to měli vyresit do par dnů a pořad se nic neděje .
A ještě mi byli slíbený zimní pneu a do dnešního dne se nikdo neozval .
Produkt
Lokátor GPS pasivní v predplaceném baličku exclusive na 1rok
Požadované řešení
Schválit storno objednavky a vracení peněz v plném rozsahu.
Vracení cele částky což je 20000.
|
Tweet |