Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#54636Neoprávněné jednání ochranky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2021, před 2 lety

Radek Rozporka

Znění stížnosti

Dne 27.12.2021 jsem navštívil Kaufland Malý Klín, Střelničná ul. 2270/46 za účelem nákupu baterií. V obchodě jsem se zdržel pouze u regálu s bateriemi, kde jsem po chvíli vybral ty požadované a poté jsem si je naskenoval pomocí mobilní aplikace a funkce K-scan a vložil do tašky (což obchod umožňuje). Následně jsem šel k samoobslužné pokladně nákup naskenoval a zaplatil (v čase 21:00:56. Po opuštění pokladen jsem byl zastaven pracovníkem ostrahy, který po mě požadoval prohlídku tašky. Toto jsem odmítl a chtěl odejít, načež mi začal bránit tělem a posléze mě i fyzicky zadržel a obvinil mě z krádeže. Zavolal městskou policii. Poté se dostavil také pracovník Kauflandu. Ani jeden z nich neznal svoje zákonná práva a povinnosti, přičemž porušili ta moje. Pracovník ostrahy neměl žádné důvodné podezření, jen stále opakoval svoji domněnku, že jsem nákup nenaskenoval celý. Vzhledem k tomu, že jsem nehodlal čekat několik, třeba i desítek minut na policii, jsem jim nakonec vše ukázal. Samozřejmě jsem měl vše v pořádku. Ano, mohl jsem to ukázat hned, ale z principu jsem toto neudělal.


Produkt

Kaufland Česká republika v.o.s., 27.12.2021 21:00:56


Požadované řešení

Poučení zaměstnanců a omluva společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému