Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 27.12.2021 jsem navštívil Kaufland Malý Klín, Střelničná ul. 2270/46 za účelem nákupu baterií. V obchodě jsem se zdržel pouze u regálu s bateriemi, kde jsem po chvíli vybral ty požadované a poté jsem si je naskenoval pomocí mobilní aplikace a funkce K-scan a vložil do tašky (což obchod umožňuje). Následně jsem šel k samoobslužné pokladně nákup naskenoval a zaplatil (v čase 21:00:56. Po opuštění pokladen jsem byl zastaven pracovníkem ostrahy, který po mě požadoval prohlídku tašky. Toto jsem odmítl a chtěl odejít, načež mi začal bránit tělem a posléze mě i fyzicky zadržel a obvinil mě z krádeže. Zavolal městskou policii. Poté se dostavil také pracovník Kauflandu. Ani jeden z nich neznal svoje zákonná práva a povinnosti, přičemž porušili ta moje. Pracovník ostrahy neměl žádné důvodné podezření, jen stále opakoval svoji domněnku, že jsem nákup nenaskenoval celý. Vzhledem k tomu, že jsem nehodlal čekat několik, třeba i desítek minut na policii, jsem jim nakonec vše ukázal. Samozřejmě jsem měl vše v pořádku. Ano, mohl jsem to ukázat hned, ale z principu jsem toto neudělal.
Kaufland Česká republika v.o.s., 27.12.2021 21:00:56
Poučení zaměstnanců a omluva společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.
|
Tweet |