Počet nahlášených stížností: | 519 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 31.12.2021 v 10:21 ( dle účtenky)jsem nakupovala v prodejně Penny Market - Kobylisy.
Po nakoupení potřebných věcí , jsem sáhla do mrazícího boxu se zmrzlinami a o box se mi roztrhla zimní bunda v hodnotě 2500 kč.
Došla jsem k paní pokladní, zda by mi zavolala manažerku/provozní dané prodejny, aby jsme nějakou danou situaci vyřešily.
Po příchodu paní manažerky jsem oznámila co se mi stalo , a bylo mi sděleno od paní manažerky , že si mám "dávat pozor". Na to jsem se ohradila zda myslí vážně že mám dávat pozor když sahám do mrazícího boxu ,kam může třeba sáhnout i malé dítě a způsobit si zranění.
paní manažerka odešla .
Zaplatila jsem svůj nákup a čekala zda paní manažerka ještě přijde , jenže ta už asi věc měla za vyřešenou. Tak jsem znovu požádala milou paní pokladní , zda by paní manažerku zavolala znovu. Paní manažerka na mě zvýšila hlas ,doslova na mě řvala , že je to můj problém že si mám dávat pozor a obrátila se a odešla .Po chvilce vyšla druhá paní a řekla že si mám zavolat na infolinku že neví jak se má postupovat , když si u nich někdo sám zničí věc .
V první řadě , jsem si poškodila bundu o nezabezpečené a nebezpečné vybavení prodejny , a v poslední řadě mně dorazilo arogantní jednání vedení prodejny. Žádám tímto o kompenzaci mé škody , prodejna má jistě k dispozici i kamerový záznam z toho okamžiku , a o domluvu obsluhy své prodejny , nebo nějaké školení , jak se v danných situacích zachovat k zákazníkům .
Žádám kompenzaci za svou bundu , byla úplně nová a stála 2500 kč
|
Tweet |