| Počet nahlášených stížností: | 4 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
přes internetové stránky(biliger-mietwagen.de) jsem si objednala pronájem os.vozidla,vyzvednuto v Praze, na letišti. Částku 352,62 € odešla z mého účtu firmě rentalcars.com. V Praze tuto společnost zastupuje firma RENTplus s.r.o. , Revoluční 1044/23, Praha 1.
Auto jsem si půjčila, protože jsem měla své firemní v opravně.
Vše proběhlo bez problémů, jen potřebuji fakturu.
Problém je, že mi ji nikdo nechce vystavit.
Potřebuji vystavit fakturu do účetnictví za zaplacenou částku 352,62 €.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Na základě obsahu stížnosti zjistitelných informací nevíme, jaký vztah mezi sebou mají spotřebitelkou označené společnosti. Nejsme tak schopni posoudit, která společnost je povinna vydat spotřebitelce daňový doklad. Proto uvádíme následující:
Prodávající má obecně dle zákona o DPH povinnost vydat daňový doklad do 15 dnů od dne, kdy se uskutečnilo poskytnutí služby. V případě, že "zprostředkovatel" tvrdí, že není oprávněn vydat daňový doklad, může se spotřebitelka obrátit se na provozovatel služby. Daňový doklad může být vystaven i elektronicky, ale takový to doklad musí být opatřen elektronickým podpisem.
V případě, že společnost ani přes výzvu daňový doklad nevydá, může se spotřebitelka obrátit na na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě toho má spotřebitel nárok na vystavení dokladu o zakoupení služby, jestliže o něj požádá (§ 16 zákona o ochraně spotřebitele).
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.