Společnost


ARMEX ENERGY a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54867Vypovězení smlouvy - ARMEX ENERGY nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2022, před 2 lety

Marie Tonová

Znění stížnosti

Po podepsání smouvy v listopadu 2020, kde bylo uvedeno zahájení dodávek plynu a elektřiny od 1.4.2021, nebyl ze strany ARMEX ENERGY žádný kontakt, vyúčtování, zálohy, zvýšení záloh posílali po celý rok 2021 z dosavadního dodavatele XEnergie, takže bylo zřejmé, že se přechod k novému dodavateli /ARMEX ENERGY/neuskutečnil. Až do doby ukončení dodávek od XEnergie /ve skupině BOHEMIA ENERGY/, kdy jsem spadla pod DPI, nebyl ze strany ARMEXU žádný kontakt. Při vyřizování odchodu od DPI jsem telefonicky několikrát ověřovala ve společnosti ARMEX, zda platí smlouva z listopadu 2020. Byla jsem ujišťována na několika odd., že vůbec nemají záznam, že bych byla jejich zákazníkem. Proto jsem si začala vyřizovat odchod od DPI u jiného dodavatele. S DPI i novým dodavatelem energií je vše v pořádku, zálohy řádně platím. Dne 21.12.2021 jsem náhle obdržela e-mail od ARMEXU, že děkují, že jsem jejich zákazníkem a zároveň mi poslali již zálohy na plyn /ale elektriku ne/ na celý rok 2022. Dne 6.1.2022 v SIPU byla uvedena úhrada plynu od ARMEXU, přestože ihned 22.12.2021 jsem e-mailem žádala o vypovězení smlouvy z důvodu nedodržení smlouvy a žádné komunikace z jejich strany. Do současné doby se na vypovězení smlouvy nikdo neozval. Tonová M.


Požadované řešení

Potvrzení o zrušení smlouvy a neuvádění záloh na plyn v SIPU.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému