Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal a kartou jsem uhradil 4.12.21 zboží v eshopu Okay - č. objednávky 9921184952. Když mi nepřicházely žádné zprávy o konkrétní době doručení zboží, tak 13.12.21 jsem volal na zákaznickou linku a operátor mi doporučil storno objednávky, což jsem jeho prostřednictvím učinil. Dnes vidím v systému, že storno bylo do systému přijato až 21.12.21. Dle sdělení operátora měla začít běžet lhůta 14 dnů pro vrácení peněz až od tohoto data. Když tam píšu nebo telefonuji (min. 5-6x), nedostávám žádné odpovědi. Dnes mi paní operátorka arogantně sdělila, že proces storna není u nich ukončen. Když jsem se ptal na lhůty a podmínky procesu ukončení storna sdělila, že už nic neví a složila.
Prosím o radu, v jejich všeobecných podmínkách nevidím pro tento proces žádné ujednání. Jakým způsobem se mohu domoct svých peněz, všechny dostupné komunikační možnosti přes jejich web jsem několikrát využil, vč. stížnosti.
Zde jsou podmínky obchodu https://www.okay.cz/clanky/vse-o-nakupu-e-shop/obchodni-podminky-e-shop-a-okay-club/,
laicky mi z nich plyne, že již doba vrácení peněz uplynula. Ale reálně se tak nestalo.
Děkuji
XT10A8WD Mikrosystém Trevi XT 10A8 SKLADEM 1 ks 1 999 Kč
Vrácení peněz obchodníkem
|
Tweet |