Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#55106Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2022, před 2 lety

Dagmar Malíková

Znění stížnosti

Dne 10.12.2021 byla do přepravy přebrána zásilka RN829661735GB od 17.12.2021 ji má v držení Česká pošta, která ji přidělila číslo BA994921141VV.
Zásilka prošla celním řízením 21.12.2021 a na vyměňovací poště vesele leží od 29.12.2021.
od tohoto dne se ze zásilkou nic neděje, nepřišla o ní žádná informace a nemohu si jí tak ani vyzvednout.
zásilka byla dárkem od dcery k Vánocům, je 18.1. dárek nemám informace také ne. Telefon na poště nikdo nezvedá. Což už je u Vás z mé zkušenosti jakýsi standart. Tak jsem se chtěla zeptat, vy už nedoručujete? Neinformujete své klienty o tom, že mají balík? To je novinka v rámci zlepšení služeb pošty? Nebo na svou práci prostě jen z vysoka kašlete?
Docela ráda bych balíček konečně měla nebo alespoň věděla kde nastal problém abych situaci mohla řešit a to nejlépe dřív než balíček z důvodu vaší neschopnosti zmizí nebo se v tom lepším případě vrátí zpět odkud přišel.


Produkt

Balíček číslo RN829661735GB v ČR pak BA994921141VV


Požadované řešení

Doručte balík!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému