Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#55169Opakovaná nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 2 lety

Tomáš Ermakora

Znění stížnosti

odesláno na e-shop@hervis.cz dne 20.1.20222:
Dobrý den, stále od Vás nemám odpověď na email ze dne 3.1.2022 viz níže.
Další storno objednávky na lyže (Číslo objednávky: 21690970 ) z Vaší strany, které jsem dnes obdržel, už je opravdu nehorázná věc. Proč nabízíte na eshopu opakovaně zboží které nemáte...
Navíc jsme obdrželi lyžařské brýle Blizzard ( objednávka 21690970) zabalené jen v bublinkové folii a totálně poškrábané z vnitřní strany. Nechápu co za hovado to mohlo zabalit a odeslat jako nové nepoškozené zboží. viz foto
Už mě opravdu nebaví pořád jezdit a vracet zboží a vyřizovat reklamace. Nikdo se ani neomluví. Neskutečné jednání...
Zašlete mi prosím kontakt na osobu , která to se mnou bude řešit nejlépe z vedení Hervisu. Nemám problém napsat i na centrálu. Hovořím plynně anglicky a německy.

Děkuji



> Komu: e-shop@hervis.cz
> Datum: 03.01.2022 18:48
> Předmět: zákaznická nespokojenost
>

Dobrý den, rád bych Vám napsal ohledně mé nespokojenosti s e-shopem a celkovým přístupem ze strany Vaší firmy.
V listopadu jsem objednal na e-shopu lyže (obj, č. 20955117). Dodávka do prodejny Zlín. Nechal jsem to poslat na prodejnu i když je to 20km daleko od mého bydliště s tím, že jsem si naivně myslel, že to zkompletují Vaši pracovníci na botu kterou přinesu. Lyže dorazily. Vzhledem k tomu, že nebylo vázání připevněno k lyžím jak jsem předpokládal , požádal jsem Vašeho zaměstnance o kompletaci na prodejně. Je to běžná služba kterou provádí i jiní prodejci jako Sportisimo...
U vás to Však jak jsem pochopil běžné není....? Zřejmě je nutno si ještě připlatit za servis a kompletaci zboží někde jinde....
K mému překvapení jsme při rozbalení zjistili, že jsou v balíčku jiné lyže než jsem si objednal a ty které jsem chtěl už nejsou ( zřejmě moje lyže dostal někdo jiný...!?)
Nu dobrá. Vzhledem k omezené nabídce jsem si tedy nakonec odebral ty lyže, které na mě zbyly.( obj. č. 21024119) Byl to dárek na vánoce. Po Štědrém dni jsme rozbalili krabičku s vázáním. A ouha, další překvapení. Vázání vůbec nebylo kompatibilní s lyžemi a navíc se jednalo očividně o komponenty ze dvou různých typů vázání. Takové sbiraniko všeho možnoho co se někde válelo....
Takže zpět na prodejnu a znovu reklamace. Ouha, vázání už takové nemáme ale pokusíme se ho dohledat. Po svátcích telefonát. Můžeme Vám nabídnou vázání ale bude jedno černé a druhé zelené. To už si Vážně děláte pr...
Byl jsem ale zároveň ujištěn, že jestli tyto dvoubarevné lyže nechci, tak je určitě prodáte někomu jinému...Je to přeci úplně normální situace že...?
Odebrat někomu vánoční dárek je prostě běžné...
Musím konstatovat, že s něčím takovým jsem se ještě nikdy nesetkal a budu muset popřemýšlet jak s touto zkušeností dále naložím. Rozhodně to nedělá dobré jméno Vašemu e-shopu a Vaší firmě.


Požadované řešení

Vrácení zboží. Vzhledem k peripetiím s reklamacemi a vracením zboží bych uvítal alespoň nějakou omluvu a kompenzaci ( slevu nebo poukaz na další nákup).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému