| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
0%
100%
Obsluha, vedouci a temer kazdy paty zakaznik nema respirator spravne nasazeny, nebo ho nema vubec. Na otazku proc to tak je, nedokazal odpovedet nikdo z jmenovanych. Pry at zavolam policii. (reakce vedouciho prodejny)
To je takovy problem dodrzovat narizeni?!!
Dodrzovat zakladni hyhienicke narizeni.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.