Počet nahlášených stížností: | 426 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 24.11.2021 jsem si objednala pro manžela dárek k Vánocům Elektrický brousek Swifty Sharp. Zboží bylo řádně doručeno a zaplatila jsem 1.12.2021.
Po Vánocích jsme při jsme při prvním použití brousku zjistili, že brusný kotouč z hřídele padá, a tak se brousek stává nepoužitelným.
Vyplnila jsem Reklamační protokol a poslala zboží zpět dodavateli. Na to mi přišel dobropis ve výši 299,- Kč, což je cena brousku. Protože cena zásilky byla 427,- Kč, tak jsem dne 10.1.2022 urgovala doplacení částky 128,- Kč za náklady pořízení a dále 98,- Kč za poštovné na vrácení zboží.
A od té doby jsme si vyměnily čtyři maily, kdy mi „Zákaznická podpora Sleevy.cz“; (Damainvest s.r.o. totiž nevystupuje pod příjmením osob, které s Vámi komunikují, ale schovávají se za název oddělení apod. Žádný telefonický kontakt neexistuje, pouze na Faktuře je tel. číslo, ale nikdo telefon nezvedá). Až 19.1.2022 jsem dostala vysvětlení, že ve svých obchodních podmínkách mají uvedeno, že náklady spojené s vrácením zboží si zákazníci hradí sami, a tudíž nejsou povinni vracet poštovné.
Poté proběhl ještě Pokus o Smír a dále Poslední upomínka, ale vše zůstalo na mrtvém bodu.
Teď už jenom zbývá počkat až se tato pohledávka dostane na takovou hodnotu, že to bude stát zato, abych se obrátila na soud.
Navrácení 227,- Kč za náklady pořízení při vrácení zboží
|
Tweet |