Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 13. 1. 2022 jsem koupil vůz Škoda Octavia na kolínské pobočce AAA auto, vůz jsem pořizoval přes úvěrovou společnost, s tím, že mi bude do vozidla namontován GPS lokátor, který je na dva roky zdarma. Úvěr mi byl schválen. Poté jsem zjistil, že byl naúčtován poplatek za dopl. Servis ve výši 8.999,-Kč a také za GPS Lokátor ve výši 30.000,-Kč, s tím, že mám hradit ještě měsíční poplatek za toto zařízení, o tomto jsem nebyl informován. Při podpisu smluv mi pracovnice pobočky začala velmi rychle sdělovat páté přes deváté, pak na tabletu na malé obrazovce mi akorát ukázala, kde je zapotřebí můj podpis. Smlouvu se mnou znova neprobrala. Hned jsem kontaktovat společnost, která dodává lokátor, že Lokátor nechci, bylo mi sděleno, že se jedná jen o objednávku, a tu lze stornovat spol. AAA auto. Kontaktoval jsem úvěrovou spol., že chci odstoupit od smlouvy, ta po mě chtěla zaplatit celou částku. Pokud nechci Lokátor, tak se mám obrátit na AAA auto. Opakovaně jsem hovořil s pracovníky AAA auto, kde se opakovaně vymlouvali, že věc předají odpovědnému člověku. Vzhledem k tomu, že jsem dokumenty podepsal, tak je pro ně celá věc uzavřená. Opětovně jsem odesílal stížnosti emailem i dop. dopisem, že žádám o nápravu, neboť jsem byl uveden v omyl a podepisoval jsem pouze kolonku s podpisem. Žádal jsem o storno objednávky GPS Lokátoru a vrácení částky za neoprávněné účtování GPS lokátoru a dopl. Servisu celkem v částce 38.999,-Kč.
GPS lokátor, dopl. servis
Žádám o storno objednávky Lokátoru a vrácení peněz, celkem 38.999,-Kč
|
Tweet |