Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5571Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 6 lety

Michaela Horáková

Znění stížnosti

Dobrý vede,
dne 9. ledna jsem v kamenné prodejně Datart v Olympia Olomouc zakoupila tblet Asus.
Ta let jsem doma rozbalily, vyzkoušela a zjistila jsem, ze mi nevyhovuje. SLA jsem jej tedy vrátit, v původní krabičce, nepoškozený. Na prodejně jsem vše slusne vysvětlila a požádala je o vrácení zboží. Bylo mi ale řečeno, ze krabička uz není zalisovana v fólií, tudíž zboží zpět nvezmou. Požádala, jsem o konzultaci se zástupcem prodejny, vedoucí již nebyl přítomen.
Pan S. mi arogantně a s výsměchem zdělil, ze nejsou žádná půjčovna a zboží bez folie nevezmou zpět. Je tohld chování a řešení situace v pořádku? Děkuji za odpověď.


Produkt

Asus MemoPad 7


Požadované řešení

Výměna zboží za jiné, vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 17:11, před 6 lety

Spotřebitelka nemá ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené v kamenném obchodě, případně požadovat výměnu. Toto jsou nároky, které prodávající umožňují nad rámce zákona a mohou si za tím účelem stanovit podmínky, které spotřebitelka musí splnit, aby jí nárok na vrácení, případně výměnu zboží vznikl.