Počet nahlášených stížností: | 584 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
Zakoupila jsem v listopadu vstupenky na koncert Bocelliho, který se měl konat 8. ledna. Termín mi vyhovoval, protože jsem je zakoupila i pro dceru, která byla z Itálie na návštěvě a protože to byla sobota. Koncert přesunuly na 17. května. Dcera už odjela a je to úterý. Nejsem z Prahy, takže koncerty přes týden mi nevyhovují. Další jejich nabídka byla, abych vstupenky přes jejich portál nabídla k odprodeji. To jsem učinila, ale nevidím žádné změny. Chtěla jsem, aby mi poslali peníze zpátky, jenomže nemůžu najít žádný dostupný e-mail, kde bych svou žádost zaslala. Vstupenky ještě nemám ani k dispozici.
Vstupenky na Bocelliho
Vrácení peněz
|
Tweet |