Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:584
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#55713Branislava Švábíková

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2022, před 2 lety

Branislava Švábíková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem v listopadu vstupenky na koncert Bocelliho, který se měl konat 8. ledna. Termín mi vyhovoval, protože jsem je zakoupila i pro dceru, která byla z Itálie na návštěvě a protože to byla sobota. Koncert přesunuly na 17. května. Dcera už odjela a je to úterý. Nejsem z Prahy, takže koncerty přes týden mi nevyhovují. Další jejich nabídka byla, abych vstupenky přes jejich portál nabídla k odprodeji. To jsem učinila, ale nevidím žádné změny. Chtěla jsem, aby mi poslali peníze zpátky, jenomže nemůžu najít žádný dostupný e-mail, kde bych svou žádost zaslala. Vstupenky ještě nemám ani k dispozici.


Produkt

Vstupenky na Bocelliho


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému