Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5576Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2015, před 6 lety

Petra Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.12.2014 jsem si objednala zboží za 399,-. Platila jsem převodem na BŮ. Částka byla přijata 11.12.2014. Zboží mi nebylo dodáno, přestože mělo přijít do 10 dnů. Na emaily mi nikdo neodpovídá, telefonní číslo bohužel není nikde uvedeno.
Prosím o radu.
Nováková


Produkt

Flip pouzdro pro Samsung i8160 Galaxy Ace 2 - 7


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení celé částky zpět na bankovní účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 17:58, před 6 lety

Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2015 15:52, před 6 lety

Dobry den. Objednala jste u nas produkts dostopnusti az 30 pracovnich dni.
Od te doby neevidujeme zadny dotaz na Vasi objednavku.
Souhlasila jste s ibchodnimi podminkami ve kterych je napsano ze pokud neni do 30 prac. Dni vyrizena mate pravo na storno objednavky a pote v zakonne lhute vracime platbu na ucet. To jste ale neucinila a my nemuzeme vedet zeozbozi zajem nemate. Pokud chcete odstoupit od kupni smlouvy zaslete nam na email odstoupeni od kupni smlouvy.

Lenka Jarosova


Petra Nováková

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2015 23:42, před 6 lety

Dobrý den,
zboží mělo být skladem u dodavatele do 7-10 dnů. Zaplaceno bylo 11.12.2014. Psala jsem Vám 3x email, bohužel ani jednou mi odpověď nepřišla. I lhůta 30 dnů již uplynula a zboží jsem stále nedostala, ráda bych tedy věděla, kdy mi objednávku zašlete.
Děkuji,
Nováková

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2015 17:27, před 6 lety

Dobrý den,

je zajímavé,že stížnost podat umíte,ale kontaktovat poté s tím,že je případ dořešen,to už je nejspíše zatěžko.
Opět již několik týdnů vrácená platba a paní stále nenapsala že peníze obdržela.

Lenka Jarošová
www.levnynakupcz.cz


Petra Nováková

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2015 21:40, před 6 lety

Dobrý den,
bohužel jsem peníze na svůj účet zpět nedostala, jinak bych to samozřejmě řešila jinak. Na emaily mi stále žádná odpověď nepřišla a to jsem jich posílala několik!
Prosím o zaslání peněz a uzavření této stížnosti.
Děkuji,
Nováková

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2015 21:51, před 6 lety

Dobrý večer, kontaktujte nás prosím na email info@levnynakupcz.cz. Platba Vám byla odeslána během týdne od otevření tohoto sporu. Kontaktujeme učetní oddělení aby prověřili odeslání platby za nedodané zboží.

Lenka Jarošová


Petra Nováková

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2015 09:08, před 6 lety

Dobrý den,
email jsem Vám zasílala 21.5. , přesto se stále nic nevyřešilo! Přišel mi pouze potvrzovací email, že mi bude zaslána odpověď do 48 hodin, nestalo se tak ale! Prosím o urychlené vyřešení!
Nováková

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 12:01, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se podnikatel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2015 09:11, před 5 lety

Ani spotřebitel již neprojevil vůli se k případu vyjádřit, celou stížnost tak uzavíráme.