Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Společnost Smartonix, která vyřizuje reklamaci je dle mého zjištění podfirmou Systém Centre s.r.o., která má jinou adresu působnosti, než komunikující firma. Telefon jsem jim již podruhé zaslala na reklamaci, co se týče nefunkčnosti systému. Závada se projevuje nefunkčností hlavního tlačítka, samotného zapínání a vypínání telefonu, zahřívání telefonu, při kterém se objevilo i brnění, reproduktor vypadává - samotný displey funguje. S firmou komunikuji emailem a po třech týdnech se ozvali, že chybu jsem zapříčinila já a možnou opravu si musím uhradit. Telefon byl zakoupen eshopem.
Iphone 7
O telefon stojím, ale bohužel není normální, aby po dvakrát do 24 měsíců přestal takto fungovat a být i nebezpečný skrz vibrování a zahřívání se. Pokud společnost nesouhlasí s opravou, chci buď vyměnit zboží nebo vrátit peníze a já odstoupím od smlouvy a koupím telefon jinde, kde uznají, že není normální, aby byl takto drahý telefon nekvalitní.
|
Tweet |