Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#55783Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2022, před 2 lety

Sabina Bárnetová

Znění stížnosti

Společnost Smartonix, která vyřizuje reklamaci je dle mého zjištění podfirmou Systém Centre s.r.o., která má jinou adresu působnosti, než komunikující firma. Telefon jsem jim již podruhé zaslala na reklamaci, co se týče nefunkčnosti systému. Závada se projevuje nefunkčností hlavního tlačítka, samotného zapínání a vypínání telefonu, zahřívání telefonu, při kterém se objevilo i brnění, reproduktor vypadává - samotný displey funguje. S firmou komunikuji emailem a po třech týdnech se ozvali, že chybu jsem zapříčinila já a možnou opravu si musím uhradit. Telefon byl zakoupen eshopem.


Produkt

Iphone 7


Požadované řešení

O telefon stojím, ale bohužel není normální, aby po dvakrát do 24 měsíců přestal takto fungovat a být i nebezpečný skrz vibrování a zahřívání se. Pokud společnost nesouhlasí s opravou, chci buď vyměnit zboží nebo vrátit peníze a já odstoupím od smlouvy a koupím telefon jinde, kde uznají, že není normální, aby byl takto drahý telefon nekvalitní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému