Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:31
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#55824Urgence vyúčtování po ukončení smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2022, před 4 měsíci

Slavoj Slavík

Znění stížnosti

Po nabídce spol.Zelená elektřina jsem ukončil smlouvu o dodávkách elektřiny ke dni 11.11.2021 a přešel k jinému dodavateli. Dne 29.12. 2021 jsem zaslal žádost o urychlené provedení vyúčtování. Toto jsem opakoval o měsíc později 29.1.2022. Do dnešního dne ač vyhláška ukládá povinnost toto provést ve lhůtě do 15 dnů. Kdo nebo co pomůže zanedbání povinnosti vyřešit?
Slavík Slavoj


Produkt

Nevystaveno vyúčtování po ukončení plnění ze smlouvy.


Požadované řešení

Splnění mé žádosti na vyúčtování dodávek elektřiny po ukončení smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 09:42, před 4 měsíci

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.