Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2775
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 507 stížnostech.

#55866Odstoupení od smlouvy a zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2022, před 6 měsíci

Lucie Kubínová

Znění stížnosti

Dobrý den, 17.2.2022 jsem se registrovala na této seznamce, kde jsem zaplatila Prémiové členství na 6 měsíců. Cenu kterou uvádějí měla být 399,-Kč. V zápětí jsem však zjistila, že mi byla z účtu odečtena částka 2.394,- Kč. Okamžitě jsem si zablokovala kartu. Ještě v ten den jsem si vyhledala všechny dostupné kontakty na tuto agenturu a našla jsem celkem 3. Jeden z nich je: michal.hlavacek@be2.com. Na všechny tři adresy jsem okamžitě poslala, bohužel jen rychlou žádost o zrušení členství, pouze z adresy michal.hlavacek@be2.com se mi dostalo odpovědi, že mě bude někdo do 5 pracovních dní kontaktovat. A až poté jsem kontaktovala Evropské spotřebitelské centrum, s dotazem dalšího postupu. Poradili mi, abych postupovala podle jejich podmínek a odstoupila od smlouvy a že mi musí uhrazenou částku vrátit. Dnes jsem jim poslala oficiální vyplněnou a podepsanou žádost a odstoupení od smlouvy na tyto 2 adresy: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Bohužel z adresy zakaznickyservis@be2.cz mi přišla pouze automatická odpověď. Dočetla jsem se, že je v této situaci obrátit se i na Vás. Děkuji Lucie


Požadované řešení

Vrácení částky 2.394,-Kč a písemné potvrzení o odstoupení od smlouvy a zrušení účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 14:08, před 6 měsíci

Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.

Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.

Písemná výpověď musí být zaslána na:

a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;

b) fax: +420 227203713; nebo

c) email: zakaznickyservis@be2.cz.

Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.

Jestliže tedy spotřebitel podal písemnou výpověď podle výše uvedených pokynů, došlo k zániku závazku. Společnost tak nemá právo si nadále strhávat platby a je povinna vrátit platby učiněné po této výpovědi. V případě, že by tak neučinila, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 12:07, před 5 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:47, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2022 15:02, před 4 měsíci


Lucie Kubínová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, peníze mi byly vráceny zpět a také jsem obdržela vyjádření, potvrzující odstoupení od smlouvy a zrušení účtu. Děkuji. Kubínová