Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, objednali jsme Elegantní pánskou vestu Ralf. Složení vlna, spandex,bavlna. Místo vlny je polyester(uvedeno i na produktu).Materiál je mačkavý, nekvalitní (hadr). Velikost také neodpovídá. Cedulka s velikostí u krku je odstřižená.Zboží je z číny (adresa zpět čínsky),bez faktury.
Na webu slibují 100% bezpečný nákup,pohodlné vrácení peněz pokud zboží nesedne,zákaznická podpora 6-16, podpora 24hodin-neváhejte se obrátit,ověřeno zákazníky.
Telefon chybí. Online zákaznická podpora vás hodí na dotazník. Přesně jsem dle pokynů udělala reklamaci, s popisem, fotkami - již 3x, stále zamítnuto, že něco chybí.Myslím, že odpovědi jsou automatické zamítnutí počítačem.
Napsala jsem tedy mail, jednou mi bylo odpovězeno, že litují, že to nesedí, ať vyplním formulář na webu.
na mé další 3 maily(slušné, zdvořilé) již nikdo nereaguje.
přála bych si vyřešení. děkuji Hana Jakoubová
Elegantní pánská vesta Ralf,
vrácení peněz
|
Tweet |