Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#55938Zrušená zaplacena objednavka,nevraceni penez,nereaguje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2022, před 2 lety

Monika Kováříková

Znění stížnosti

v so 19.2.jsem na webu lapert spol. Lunzo s.r.o. objednala stolni hodiny, nebot byla moznost pouze platbou prevodem predem zaplatila jsem a zvolila jedinou moznost doruceni ceskou postu. z emailu lapert jsem dostala potvreni o prijefi obnednavky i potvrzeni prijeti platby.
dodatecne jsem zjistila ze hodiny jsou z pryskyrice a precetla jsem spatne recenze ..hned v ne rano jsem objednavku zusila.opet nsem dostala e.ail ze pozadavek byl prijat.v po rano 21.2.jsem dostala email ze zbozi bude expedovano.obratem jsem znovu odpovidala na email lapeft ,email lunzo i kontaktni formular ze jsem objednavku rusila a zadam vraceni platby.od te doby obchod nereaguje.na google sem nasla jediny tel.kontakt ktery je falesny.


Produkt

objednavka c 3110029695,stolni hodiny G 2071 ,kod 233532


Požadované řešení

zruseni 9bjednavky vraceni penez 1749 kc zaplaceno 19.2.2022 prevodem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému